Motto Communications kiest Mitel als partner voor uitbreiding UCaaS oplossingen in Nederland.

Cloudcommunicatie voor digitale transformatie Nederlandse bedrijven.

UTRECHT, 15 mei, 2017
  • Stelt bedrijven in staat om te profiteren van naadloze communicatie en samenwerking.
  • Ruim 200 partners en duizenden bedrijven vertrouwen op clouddistributieplatform van Motto.
  • Versterkt Mitel’s nummer één positie in de Nederlandse markt.

Mitel® (Nasdaq:MITL) (TSX:MNW), leverancier van bedrijfs-, cloud- en mobiele communicatie, kondigt vandaag een partnerschap aan met Motto Communications, een belangrijke leverancier van cloudcommunicatie op de Nederlandse zakelijke markt. Met deze samenwerking stelt Mitel haar cloudgebaseerde unified communications en collaboration (UCC) tools beschikbaar voor klanten en partners van Motto. De ruim 200 partners van Motto profiteren hierdoor van een compleet ICT cloudaanbod, waarmee ze eenvoudig diensten op maat samenstellen.

Om te voldoen aan de grote vraag naar clouddiensten in Nederland, zal Motto UcaaS oplossingen van Mitel aanbieden via haar online clouddistributieplatform FLUX. FLUX stelt de partners van Motto in staat om zelf diverse cloudgebaseerde IT services, applicaties en mobiele infrastructuur te bundelen om zo te voldoen aan de unieke behoeften van duizenden bedrijven. Dit alles met de flexibiliteit om zelf de prijsstelling, configuratie, facturering en vendorkeuze te bepalen. FLUX is tevens ontworpen om ervoor te zorgen dat de “quote-to-cash” cyclus sneller en makkelijker verloopt. Dit bespaart partners tijd en geld.

Het mobile-first design van Mitel’s MiCloud-platform en de geavanceerde online samenwerkingsmogelijkheden binnen MiTeam en MiCollab, vormen de belangrijkste redenen voor Motto om de samenwerking aan te gaan met Mitel. Mitel’s op open standaarden gebaseerde technologie maakt het voor de partners van Motto mogelijk om hun diensten nog meer op maat te maken, of zelfs te combineren met eigen (branchspecifieke-) toepassingen.

“Motto is toegewijd aan het succes van zijn partners en de markten waarin zij actief zijn. Ons doel is om partners te voorzien van de beste cloudproducten op de markt”, aldus Robbert Heemskerk, Chief Commercial Officer, Motto Communications. “Door Mitel’s cloudoplossingen toe te voegen aan ons portfolio, krijgen onze partners toegang tot een bewezen platform en samenwerkingsapplicaties die gebruikt kunnen worden om zowel hun aanbod te differentiëren als om Nederlandse bedrijven te voorzien van een uitzonderlijke cloudervaring.”

“Steeds meer Nederlandse bedrijven erkennen de voordelen van het verplaatsen van hun communicatieomgeving naar de cloud. Het is kostenbesparend en het vereenvoudigt IT-beheer. Werknemers hebben overal toegang tot dezelfde geavanceerde functies en user experience, ook al verrichten ze hun werk buiten het kantoor”, zegt Peter Schmidt, Country Manager, Mitel Nederland. “Door de samenwerking met Motto kunnen we haar partners helpen bij het blijven beantwoorden van de toenemende vraag naar clouddiensten en dankzij hun grote klantenbestand breiden wij ons bereik verder uit.”

Interessante feiten

Extra Materiaal

Social Media
Twitter: @motto_nl kiest #Mitel als partner voor uitbreiding #UCaaS oplossingen in Nederland

Tags/Keywords:
Cloud, UCaaS, Motto Communications, FLUX, MiCloud, Digitale Transformatie

About Mitel

Over Mitel
Mitel (Nasdaq:MITL) (TSX:MNW), leverancier van bedrijfs-, cloud- en mobiele communicatie, is dé kracht achter meer dan 2 miljard zakelijke verbindingen en ondersteunt daarmee organisaties en operators bij het leggen van verbindingen, samenwerken en het bedienen van hun klanten. Onze experts op het gebied van communicatie-oplossingen ondersteunen meer dan 60 miljoen zakelijke gebruikers in meer dan 100 landen. Ga voor meer informatie naar www.mitel.nl en volg ons op Twitter @Mitel_NL.

Mitel is het geregistreerde handelsmerk van Mitel Networks Corporation.

Alle andere handelsmerken zijn de eigendom van de betreffende eigenaars.

MITL-C

Over Motto Communications
Motto Communications gelooft dat zakelijke partners van toegevoegde waarde zijn bij het leveren van een cloudgebaseerde werkplek aan de zakelijke eindgebruiker. Met ons online clouddistributieplatform FLUX, kunnen gekwalificeerde Business Partners nu alle bedenkbare cloudgebaseerde IT-, telecommunicatie- en netwerkservices samenstellen voor hun klanten en onder hun eigen merknaam in realtime leveren. Met FLUX kunnen zakelijke partners geïntegreerde communicatiediensten combineren, verkopen, leveren, factureren en beheren. Aan de hand van het FLUX-platform biedt Motto hen daarbij persoonlijke, deskundige ondersteuning op het gebied van techniek, administratie en regelgeving. Ruim 200 partners en duizenden eindgebruikers vertrouwen dagelijks op FLUX en Motto. Motto levert haar diensten vanuit vier datacenters in drie landen en heeft diverse awards ontvangen, zoals Deloitte Fast 50 en de FD Gazelle Award. Het hoofdkantoor van Motto is gevestigd in Nuth en er is een verkoopkantoor in Amsterdam.

Contact Information

Sandrine Quinton